Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

Phuket

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

13 Juli 2007 | Thailand, Phuket

Wil jullie even vertellen dat we terug zijn in Bangkok en we morgen naar het noorden gaan Het verhaal van Phuket komt nog.

Groeten aan iedereen Popko wil iedereen bedanken voor de felicitaties Hij heeft het gevierd met 1000 taaipopjes!!!!!

• 13 Juli 2007 - 21:27

Fransesco Totti.:

eeej popko en hennie dat zijn zeer mooie foto's van THAILAND en wil nog ff langs deze kant jullie bedanken voor het berichtje en natuurlijk OPA SCHUITEMA nog ff feliciteren met zijn 62ste verjaardag echt een knappe prestatie en zal er vnvd ff een biertje opdrinken in New York. Voor de rest voor mij t de bedoeling om aankomend weekend weer in een hotel te verblijven op een afstand van 3 uur Somerset en dan noordelijk toe Canada toe (ALBANEY en daar vlakbij ligt nog een stad AMSTERDAM)
    Verder nog veel succes met de rondtrek en maak er nog een gezellige tijd van.

KUZZZZZZZZZ voor Hennie en groeten voor Popko.

dennismussche.waarbenjij.nu

• 16 Juli 2007 - 09:05

Roelof Mussche:

Popko, ook ik wil je nog van harte feliciteren met je verjaardag. Ik wens je samen met Hennie weer een goed en gezond jaar toe waarvan je zo ongeveer de eerste helft in den vreemde mag beleven.
    Hennie, ik heb je 1,5 week geleden een mailtje gestuurd naar benb. ...(enz), maar je hebt er nog niet op gereageerd.
    Ben benieuwd of de mail is overgekomen.
    Graag je reactie.
    Bij voorbaat mijn dank.

Hartelijk gegroet,
    Roelof M.

• 16 Juli 2007 - 17:29

Germien:

Hoi Hennie
    hoe gaat ie daar,hopelijk alles goed
    hier is ook alles oke eindelijk eens een paar lekkere zomerdagen gehad,maar het lijkt al weer minder te worden.
    nou je verhalen klinken goed en de fotos zijn ook prachtig,al weer benieuwd naar je volgende verhaal.
    nou geniet er maar lekker van en hou jullie taai
    Groetjes Germien

• 17 Juli 2007 - 16:25

Riaschoot Uiterkamp:

Hoi Hennie en Popko,
    Wat lees ik : Popko was de twaalfde jarig!!!
    Een beetje te laat Popko maar, nog van harte gefeliciteerd met je 26 ste verjaardag.!!!!!!
    We wensen jullie samen nog heel veel gelukkige jaren toe.
    We gaan even een paar weken naar Oostenrijk, maar we blijven jullie volgen.
    Veel plezier en tot de volgende mail.
    Groetjes uut Hoarle.