Vertrek Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu Vertrek Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

Vertrek Brisbane

Door: HENNIE

Blijf op de hoogte en volg Hennie

16 November 2016 | Australië, Brisbane

Dinsdag kwam de Toyota uit de garage zo rond 16.00 uur. Toowomba, here we are. We hebben maar besloten direct te vertrekken en de familie Martyer niet langer te laten wachten. Het was ongeveer 2 uur rijden en het was natuurlijk zo rond diner time druk op de weg. We hebben een geweldige week gehad bij de fam. Van der Beld en hebben weer enorme schik gehad met hen.

Berend heeft ons zijn Tom-tom meegegeven en daar zijn we ontzettend blij mee.We vroegen ons af hoe we dit in 2002 and 2007 hebben gedaan zonder dat ding. Nu even het adres invoeren en we gaan. De fam Maryer hebben we ontmoet in Saalbach en we hebben tijdens een lunch kennis met ze gemaakt. Erg aardige mensen, veertigers met 3 kinderen van 8,5 and 4. We hebben adressen uitgewisseld and here we are. Hartelijk ontvangst met een diner en bier en wijn. De volgende dag woensdag was het vroeg op met al die kinderen. Om 7 uur zaten we al op de trampoline te springen. En ze lieten ons alles zien in de tuin. Ross was al om 5 uur vertrokken en Nocola was druk met de was en de voorbereiding om naar haar werk te gaan en de kinderen naar school te brengen. Macy Oliver en Dasy zijn prachtige kinderen en we hebben echt schik met ze. Wij bleven achter in hun huis en om 13.15 uur hadden we een afspraak voor de lunch met hen in de stad.
Na delunch hebben we een bezoek gebracht aan de ouders van Nicola. Deze mensen woonden in de Outback en hebben een varkenshandel gehad. Deze hebben na dat deze markt was ingestort verkocht. Ze hebben een prachtig huis met heel veel oude elementen. Een enorm grote bloementuin maar een og grotere groentetuin. Erg gezellig thee gedronken met natuurlijk zelf gebakken taart. Smullen maar weer. We hadden de kinderen belooft dat we nog met ze gaan zwemmen. Na het diner en een prachtige zons ondergang gaan we optijd naar bed. Morgen gaan we weer verder richting Cambera.

• 26 November 2016 - 22:24

Janna:

Hallo Hennie en Popko,
    Leuk jullie reisverslagen te lezen.

Geniet er lekker van.
    Tot ziens, groetjes Janna