Phillipe Islans - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu Phillipe Islans - Reisverslag uit Phillip Island, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

Phillipe Islans

Door: HENNIE

Blijf op de hoogte en volg Hennie

25 November 2016 | Australië, Phillip Island

Donderdag 23. Nov. Even koffie drinken bij Peggy en afscheid emen tot 8 dec.wat inkopen gedaan, vooral sportkleding, kan zo de cattwalk op bij de Sprinter. Een matras voor in de auto gekocht en zo gaan de dagen voorbij. Om 15.00 uur richting Phillip Island vertrokken, ongeveer 100 km van hier. Eerst een paar uitzichten bekeken. De kust is daar ook ruig en de golven hoog prachtige vergezichten en enorm veel wind. We moesten op tijd in het toeristen bureau zijn want vol is vol. We hadden echt geen idee wat ons te wacnten stond.

in 2002 probeerden we als studenten( ha ha) overal goedkoper binnen te komen en nu als Senioren ja, ja. En lukt weer.
maarmet ons wel 2000 a 3000 duizend mensen. Bussen en vooral mensen uit Azie. Arie stuurde nog een app dat hij in Korea zat en ik vertelde dat hem dat wij rondom in de spleetogen zaten..
maar oke, om 19.00 uur begon het festival. We mochten naar buiten en kwamen op een tribune te zitten. Foto' s en filmen was verboden en de rest mocht bijna ook niet. Stil zitten en wachten. En ja hoor na 1 uur kwam er een koppel pinguïn uit het water en spoelde aan op het land. Ze liepen richting duinen en kropen daar in hun holletjes. Was toch wel bijzonder maar geeen spektakel wat we er van haxden verwacht. Alles wordt hier ook commerciël en dat maakt het soms een beetje overdreven.Maar we hebben ze gezien en kunnen jullie niets laten zien en we gaan weer naar onze Big4 camping in Frankston, morgen inpakken en dan gaan we naar Melbourne.De stad bekijken en gaan ons voorbereiden op de 9 uur overtocht naar Tassie. Iedereen zegt Tassie is great beatyful. Wij gaan het mee maken. Groeten aan jullie allen. Het is hier vrijdag.11.00 uur en Nathalie is jarig gefeliciteerd.

• 27 November 2016 - 00:11

Erik R.:

Leuk om op deze manier over jullie belevenissen te lezen! Ook leuk om even met Popko gesproken te hebben een paar dagen geleden! Jammer dat jij dr niet was Hennie, maar volgens Popko was je druk met het uitgeven van zijn geld! Heel veel plezier daar en safe travels!

• 27 November 2016 - 14:24

Germien Brunsman :

Weer leuk om te lezen.
    Geniet van alles wat jullie mee maken.
    Groetjes van hier xxx