nog 21 dagen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu nog 21 dagen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

nog 21 dagen

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

03 Juni 2007 | Nederland, Koekange

Volgens planning had Popko de tickets besteld en gaan we 23 juni vertrekken vanaf Schiphol. Vandaag zondag 02 juni keek ik even bij de mail en zag dat er iets mis was gegaan bij de reservering. Maar weer afwachten hoe het nu verder gaat.
Popko is nu met de boys van Staphorst onder de 23 naar Tsjechie om en weekend te voetballen,ja en wat nog al niet meer.

  • 05 Juni 2007 - 11:52

    Leonie:

    Jullie hebben nog al wat met reisjes hè? naja, hoop dat het nog goed komt!

    Hé! heb btw weer een mooie rode ferrari!
    Ik kom hem nog wel een keertje showen!

  • 13 Juni 2007 - 20:01

    Carmen:

    Hey,Popko en Hennie

    zijn jullie er helemaal klaar voor? Ik wil jullie nogmaals veel plezier toewensen van uut Roalte...
    Doe het rustig aan, en blijf gezond!
    kus en groeten van Enrico en Carmen

  • 14 Juni 2007 - 16:53

    Germien:

    ha Hennie en popko
    nou zoals je leest het is me gelukt
    spreek ik je niet meer,dan heel veel plezier met z,n tweetjes
    groetjes

  • 14 Juni 2007 - 17:40

    Dennis:

    eeeej Hennie en popko.
    Leuk berichtje op mijn site en alles klopt in dat bericht over mijn ouders ze zijn altijd druk bezig. K wens jullie heel plezier toe in Thailand eerst en heb vernomen via mijn ouders dat jullie ook SKYPE erop willen zetten. Dus k neem nog wel een x telefonisch contact op met jullie.
    Gegroet en Kus

    dennismussche.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koekange

Mijn eerste reis

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 November 2016

Mt. Wellington

30 November 2016

oost kust

29 November 2016

Overtocht naar Tasmanië

25 November 2016

Phillipe Islans

25 November 2016

Canberra, Melbourne
Hennie

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 91735

Voorgaande reizen:

22 Juni 2007 - 27 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: