Bangkok - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

25 Juni 2007 | Nederland, Koekange

Hallo allemaal een bericht uit Bangkok.
We hebben een goede vlucht gehad voor mij is alles voorbij gevlogen, ik heb een pil van Bettie gehad en ik weet nog net dat ik wat heb gegeten en dat ik uit moest stappen.
Bangkok airport hebben we een taxi genomen naar hotel New World Lodge goed hotel in het backpackergebied.'s Avonds even de omgeving verkend en natuurlijk heerlijk gegeten bij een van de stalletjes aan de straat. Vroeg naar bed gegaan en heerlijk geslapen, we waren toch wel wat afgereisd.

Rond negen uur naar het ontbijt ,dat bestond uit een soort pannekoekjes,rijst, mihoen en wok groente geen brood maar wel heel veel vruchten.
We hebben er erg van genoten.Wat dan verder als je niets heb besproken! We gingen uit het hotel en na ongeveer 200 meter werden we aan gesproken door een jongen die vroeg waar we vandaan kwamen. Voetbal was al snel het onderwerp.Hij vertelde van de 4-1 van ons team onder de 21. Voor we er erg in hadden had hij al verteld wat we moesten gaan bezoeken en wat de hoogtepunten waren. 5 Min later werd we al rond gereden in een Tuk-Tuk. Het was gouvermentdag en alles ging voor de helft van het geld. Dus omgerekend heeft hij ons de hele dag voor nog geen euro rond gereden van 11.00 uur tot 18.00 uur.
Het eerst hebben we,tempel Wat Nong ktut, 45 meter hoge Boeddha gezocht daarna de Lucky Boeddha en de tempel. Allemaal goud wat er blinkt Het is hier erg rustig.Wel veel mensen uit Australie
Popko heeft zijn pakken besteld en al gepast zodat ze binnen kort per post naar Nederland kunnen. Overal ontmoeten we hele vriendelijke en gastvrije mensen.

De Tuk-Tuk chauffeur heeft ons nog wat rond gereden en na een korte rust in ons hotel zijn we de straat weer opgegaan om wat te eten. Dit ging gepaard met regen en vreselijke onweer. De eerste dag is al weer om, morgen gaan we varen op de Phraya met tussen stops gaan we van de boot om allerlei bezienswaardigheden te bezoeken. Rivier de Phraya loopt midden door de stad.

• 25 Juni 2007 - 19:40

Bart En Ilse:

Hallo Hennie en Popko,

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie.
    Wij willen jullie nog even heel veel plezier wensen! Gaat vast lukken zo te lezen!

Groetjes Ilse en Bart

• 26 Juni 2007 - 13:04

Johan Revenboer:

Geweldig wat jullie allemaal meemaken.
    Voor 1 euro de hele dag rondgereden. Alleen de brandstof is al duurder???
    Ik hou jullie in de gaten, ha ha.

gr. Johan

• 26 Juni 2007 - 15:41

Germien:

Zo te horen begint het allemaal leuk,en we hopen dat er nog veel van die leuke dagen volgen voor jullie.
    volle wille met zien beien en tot horens

Groetjes Germien en de rest

• 26 Juni 2007 - 16:36

Erik:

Tante Hennie en ome Popko,

Fijne berichten uit Bangkok!
    Houd ons op de hoogte van jullie reisavonturen.

Vanuit het Bergentheimse alle goeds gewenst!

Fam. A. Reurink

• 26 Juni 2007 - 17:27

Peter-grietje:

het begin is al heel enthousiast, houwe zo!!!

• 26 Juni 2007 - 22:29

Ria Schoot Uiterkamp:

Hoi Hennie en Popko,
    Wat leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen!
    Heb je de boeddha nog over de buik gestreken Hennie?
    Je mag dan een wens doen!
    Veel plezier op de boot morgen.
    Groetjes vanuit het zonnige Hoarle.
    Doei, tot de volgende mail.
    Ria.

• 28 Juni 2007 - 13:48

Lies V Z:

hallo Hennie en Popko
    Leuk om te zien dat het echt werkt.Helaas was het niet meer gelukt om je aan de telefoon te krijgen Hennie. Alsnog een hele fijne tijd samen.Wij hebben een zeer mooie vakantie gehad, vandaag weer even een stukje gelopen.Ook weer lekker.
    Tot een andere keer maar weer.
    Groeten Wim en Lies.

• 29 Juni 2007 - 14:18

Fransesco Totti:

Eej Hennie en Popko fijn om te horen dat t met jullie ook goed gaat in een ander land. Hennie hou popko goed in de gaten want voor je t weet wil hij daar ook weer een mooi voetbaltoernooi gaan opzetten. Mus gaat zich nu voorbereiden voor een PRIVATE en dan toernooien spelen aankomend weekend 3 uur vanaf Somerset dussss Hoteltje
    Doei doei

dennismussche.waarbenjij.nu

• 29 Juni 2007 - 17:26

Eibert,ankie En Kids:

nou zo te lezen is het jullie goed naar de zin daar, en voor 1 euro de hele dag rondgereden worden waar kan dat nog.En Popko ik zal de maten ff doorgeven voor een pak.Verder wens ik jullie veel goeds en blijf vooral de verhalen aan ons toevertrouwen we zullen jullie belangstelling volgen.

groet vanuit Staphorst.

• 29 Juni 2007 - 18:42

Smitje:

Popko en Hennie,

voor ik het in de gaten had waren jullie al "gevlogen". Bij deze nog een hele gave trip gewenst!

Natuurlijk beloof ik jullie op de hoogte te houden van de verrichtingen van A1, uiteraard afhankelijk van de resultaten..

Maar dat komt helemaal goed dus daarover geen zorgen Popko!!

Groetjes Klaas Smit

• 30 Juni 2007 - 19:46

Harm En Riek :

Mooi dat jullie het daar goed naar de zin
    hebben .bij ons is ook alles oke ,laat nog eens snel iets van je horen.
    Groetjes van de hele fam bakker en een dikke kus doeiiiii

• 30 Juni 2007 - 21:32

Jolande Kloosterman:

Hoi Hennie en Popko,
    Leuk om jullie zo te volgen! Heel veel plezier verder!

Groetjes uut Roalte (regenachtig)
    Jolande

• 01 Juli 2007 - 12:20

Gerrit En Klaasje :

Hallo Hennie en Popko,

Gaan jullie ook nog fietsen in Bangkok,ze hebben daar hele mooie fiest paden,een meter breed en aan alle beide kanten water,moet jullie even proberen!ik neem aan dat Poko het pak wel op de groei heeft besteld,want die van mij is behoorlijk gekrompen!!!!
    Veel plezier verder en tot horens

Groeten,

Gerrit en Klaasje

• 03 Juli 2007 - 14:48

Riek:

GISTEREN ZIJN WE BIJ JULLIE HUIS GEWEEST.

ZIJN TOT DE HELFT GEKOMEN MET MAAIEN HET PLENSDE DE LUCHT UIT,Harm was nat tot op vel de rest doen we de volgende keer.
    Hopelijk hebben jullie mooie weer.groetjes eerst weeruit Pesse

• 04 Juli 2007 - 15:53

Jan En Betty:

Net terug uit het warme Turkije (40*) Hier veel regen is ook niet alles Jullie nog veel plezier daar Groetjes Jan en Betty