aankoms in Brisbane - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu aankoms in Brisbane - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

aankoms in Brisbane

Door: HENNIE

Blijf op de hoogte en volg Hennie

10 November 2016 | Nederland, Koekange

Dinsdag 7 nov vertrokken. Moniek heeft ons naar Zwolle gebracht en vandaar uit met de trein naar Schiphol. Om 12.45 uur vlogen we richting Honkong. . Daar hadden we een stap-over van ongeveer 6 uur. Beetje rondhangen wat nodelsoep eten en dan is de tijd zo weer voorbij.Rond
23.00 uur vertrokken we de laatste 11 uur naar Brisbaine. We hebben een goede reis gehad een goede verzorging aan boord. Maar wat blijft, het is een heel eind.
Was nog even spannend omdat in de koffer natuurlijk kaas en worst zat. Je moet altijd een formulier in vullen wat je allemaal mee neemt in het lijstje van de verboden spullen komt kaas en worst, vlees voor. Wat gaan we doen. We hebben uiteindelijk toch maar besloten om dit te melden. Er werd een aantekening gemaakt en we kwamen in een rij te staan waarvan de koffers werden gecontroleerd. Gelukkig de kaas was bijna oké de volgende keer moet er een sticker op dat de kaas uit Nederland komt. Maar de Groningerworsten gingen de vuilnisbak in. Tenminste 2 pak. De douane opheeft wel 3x gevraagd is dit alles en wij maar ja knikken. Gelukkig voor Peggy kwamen we weerezeer vertrouwd over. De koffer mocht weer dicht en de rest van de vroningerworst gaat mee naar Melbourn.
Om 23.00 uur kwamen we aan in Brisbain. Wat een verassing de hele fam. Van der Beld stond ons op te wachten. Henry Janet, Jo en Berend.
Rond 24.00 uur kwamen we aan op hun mooie landgoed met een geweldig mooie woning. Na een welkomst wijntje hebben we toch maar snel het bed opgezocht. Je bent toch wel wat van de leg na zo'n reis