mensen in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu mensen in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

mensen in Brisbane

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

15 November 2007 | Australië, Brisbane

Dagje Brisbane mensen kijken!!!

  • 14 November 2007 - 22:37

    Germien:

    je hebt er wel een stelletje lekkere mona toetjes op gezet,leuk he een dagje mensen kijken

    groetjes germien

  • 15 November 2007 - 07:20

    P&G:

    Nou Popko jij springt er wel als beste uit hoor {1ste foto in deze serie}

  • 15 November 2007 - 10:52

    Maat:

    Als ik het zo zie missen jullie ons nog niet.
    heb je de knapsten uit gezocht voor de foto?
    Groetjes Henk en Maat

  • 18 November 2007 - 19:31

    Christiaan:

    Hey Popko en hennie, ik zie dat het goed met jullie gaat.
    Hier in Staphorst is ook alles ok.
    De B2 staat op dit ogenblik fier bovenaan. Een zeer leuke groep om mee te werken.
    Ik hoop jullie gauw weer in Nederland te zien.

    groetjes christiaan seuters

  • 19 November 2007 - 04:51

    Margarita En Dana:

    heee hennie en popko, ziet er goed uit hoor die fotoos uit brisbane. Jullie zullen wel zo'n beetje op weg gaan naar nieuw zeeland. Wij (Dana en ik, die gezellige meisjes van het fraser eiland tripje) zitten nu op magnetic island en dat bevalt goed. Whitsundays zeilen was te gek, wel beetje veel regen maarja daar zijn we inmiddels al aan gewend. Veel plezier nog X Mariska en Dana

  • 19 November 2007 - 16:18

    Roelof M.:

    Hennie en Popko,
    Het was een hele inhaalslag, maar ik ben weer bij. Ik heb alle berichten gelezen.
    Wat een prachtige reis hebben jullie zo.
    ook met die onverwachte ontmoetingen van o.a. de beide Jannen uit Zuidwolde. We zeggen wel eens 'de wereld is maar klein' bij dergelijke ontmoetingen met die twee uit jullie buurdorp.

    Jullie hebben inmiddels Australie verlaten en zijn al in Nieuw-Zeeland.
    Ik wens jullie daar een prettige voort-zetting van jullie reis.

    Groetjes,
    Roelof

  • 20 November 2007 - 18:58

    Anita Boelens:

    Hallo Hennie en Popko,

    Even melden dat ik jullie reisverhalen heb gelezen en ervan heb genoten. Veel plezier in New Zealand. Ik ben benieuwd hoe jullie 't daar vinden.Met Kerst zijn Jullie bij Peggy hè? De hartelijke groeten van Peter en Anita en mijn moeder vroeg ook nog even of ik haar groeten door wilde geven.(Ge Bolhuis)

    Ciao "veur now", Anita Boelens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 November 2016

Mt. Wellington

30 November 2016

oost kust

29 November 2016

Overtocht naar Tasmanië

25 November 2016

Phillipe Islans

25 November 2016

Canberra, Melbourne
Hennie

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 91706

Voorgaande reizen:

22 Juni 2007 - 27 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: