nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Koekange, Nederland van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes slapen

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

20 Juni 2007 | Nederland, Koekange

Het begint nu wel echt te kriebelen. Mijn hoofd is bijna te klein waar ik overal nog aan wil denken. Sorry voor al die mensen die nog had willen bezoeken en nog afscheid van had willen nemen, ik neem julie allemaal in mijn hart mee.
Het bed ligt vol met allemaal dingen die we mee moeten nemen van kabelsloten tot anti mugge spul,lampjes boeken en ik weet wel niet meer.

We laten ons maar uitnodigen voor het eten, de voorraad is bijna op.

Leuk dat we van iedereen nog leuke en handige tips krijgen. We gaan er zeker iets meedoen.

  • 21 Juni 2007 - 08:58

    Nathali:

    nou als ik jullie niet weer spreek voordat jullie weg gaan. zou ik zeggen veel plezier en geniet ervan. maar vooral pas goed op elkaar en heel weer thuis komen. we houden jullie site in de gaten.
    tot over een paar maandjes.
    groeten van Harry, Nathali, Sharon & Iwan
    dikke kus

  • 21 Juni 2007 - 14:33

    Riek:

    PAs goed op jezelf

  • 22 Juni 2007 - 08:19

    Riek:

    ben nog een keer aan het proberen of ik over kom groetjes uit pesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koekange

Mijn eerste reis

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 November 2016

Mt. Wellington

30 November 2016

oost kust

29 November 2016

Overtocht naar Tasmanië

25 November 2016

Phillipe Islans

25 November 2016

Canberra, Melbourne
Hennie

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 91685

Voorgaande reizen:

22 Juni 2007 - 27 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: