pech,pech - Reisverslag uit Boulder, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu pech,pech - Reisverslag uit Boulder, Australië van Hennie Reurink - WaarBenJij.nu

pech,pech

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

22 September 2007 | Australië, Boulder

Lieve allemaal, Ik heb mijn verhalen klaar staan op mijn lap-top maar heb even geen gelegenheid om ze te plaatsen.
We hebben enkele dagen vertraging opgelopen. Iedereen rijdt wel eens wild dood hier in Australie.Maar Popko rijdt een kameel dood. (even in het kort). We hadden nog 30km af te leggen voor de grens van Zuid en West Australie en het was 17.30 uur nog goed licht. De bedoeling was om bij de grens te overnachten. De borden aan de kant van de weg gaven aan, overstekende Kangoeroes, wilde varkens en camels. Kamelen ik deed daar een beetje lacherig over. 5 min later kwam een kudde van 15/20 camels de weg op.Geen remmen aan. nr 1 ontkwam en de 2de knalde op de motorkap en vloog door de voorruit en verdween over het dak en belande dood in de berm.De rest weet ik niet.
Schade Popko glas in zijn rechterhand, Hennie snee in de wenkbrauw en enorm blauw oog dat nu alle kleuren van de regenboog heeft. en ik had ook glas in mijn hand. Onze mooie Holden is totaal loss.Wij zijn blij dat we dit jullie allemaal kunnen vertellen. We zijn over de schrik heen en hebben net een andere auto gekocht en gaan morgen een nieuwe start maken. Hier komen we ook wel weer overheen. Groeten aan allemaal en het verhaal en de foto' volgen.

  • 22 September 2007 - 11:30

    Nathali:

    tjongen jonge jullie beleven nog eens wat zeg. ben blij dat jullie verder nog heel zijn.
    groetjes uit hoogeveen.

  • 22 September 2007 - 16:14

    Germien:

    hallo Hennie en Popko
    nou jullie maken het wel erg spannend hoor,doen jullie het verder rustig aan we zien je wel graag weer heel huids terug.geniet er verder nog maar lekker van.
    doe kalm an
    groetjes Germien

  • 26 September 2007 - 19:16

    Janny En Douwe:

    Wat hebben jullie een geluk gehad zeg! Meestal is de kameel sterker.
    We wensen jullie ondanks de pech nog heel veel plezier.

    Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Boulder

Mijn eerste reis

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

30 November 2016

Mt. Wellington

30 November 2016

oost kust

29 November 2016

Overtocht naar Tasmanië

25 November 2016

Phillipe Islans

25 November 2016

Canberra, Melbourne
Hennie

Reis door Azie en Australie/ Nieuw Zeeland

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 91687

Voorgaande reizen:

22 Juni 2007 - 27 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: